از دیگر محصولات پر طرفدار مجموعه اینبوک می توانیم به میکس تایل اشاره کنیم . با استفاده از این محصول می توانید به خانه یا محل کار خود زیبایی ببخشید . اما باید در نظر داشته باشید که چیدمان و جایگاه درست استفاده از قاب عکس های میکس تایل نیازمند داشتن اطلاعاتی کافی می باشد . در این مقاله به معرفی انواع سبک چیدمان و جایگاه مناسب استفاده از میکس تایل ها خواهیم پرداخت .

اطلاعات میکس تایل اینبوک

میکس تایل های اینبوک در دو نوع میکس تایل و میکس تایل پرو تولید می شوند . تفاوت این دو مدل تنها در ضخامت فریم ( قاب ) می باشد . میکش تایل پرو با ضخامت 2×3 سانت و میکس تایل نیم سانت از سمات نما قاب ضخامت دارد که به اصطلاح فریم لس نامیده می شود .
سایل میکس تایل ها در دو اندازه ی 20×20  یا 15×15 و در سه رنگ سفید ، مشکی و قهوه ای تیره موجود هستند . در هر میکس تایل یک عدد عکس با کراپ مربعی قرار می گیرد. نوع چاپ تصاویر میکس تایل همگی لابراتوار و ظهور و همچنین قابل شستشو می باشد . لازم به ذکر است که میکس تایل ها دارای شیشه نمی باشند . 

خرید قاب عکس میکس تایل از اینبوک

نحوه نصب قاب میکس تایل

برای داشتن نصبی تمیز و هم اندازه بهتر است که از الگو استفاده کنید . بدین صورت که می توانید از کاغذ یا مقوا به اندازه ی قاب هایتان برش بزنید و با استفاده از یک مداد و متر جای قاب هایتان را مشخص کنید و بعد از اطمینان به نصب میکس تایل ها بپردازید .

خرید قاب عکس میکس تایل از اینبوک

انواع سبک چیدمان میکس تایل

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سبک چیدمان شبکه ای

برای اشخاصی که هرج و مرج را نمی پسندند و به دنبال چیدمانی شیک و مرتب می باشند ، چیدمان شبکه ای بهترین انتخاب است . در این مدل می بایست قاب ها همه در یک محور قرار بگیرند و هم اندازه باشند . فاصله ی بین قاب ها بر روی دیوار باید دارای هماهنگی باشد و به طور معمول این فاصله بین 4 یا 5 سانت است . در این نوع چیدمان می توانید هم از قاب های مربعی استفاده کنید و هم از قاب های مستطیلی .

سبک چیدمان مرکزی

در این مدل نیاز به قاب های یک اندازه نداریم و می بایست بزرگترین قاب در وسط قرار بگیرد و باقی قاب ها دور آن قرار می گیرند . نیازی نیست که حتما قاب ها به شکل دایره قرار بگیرند . این ایده برای دیوارهایی که دارای عرض کم می باشند همانند دیوار بالای شومینه یا بالای کنسول ها بسیار مناسب می باشد .

سبک چیدمان متقارن

براین توصیف این سبک از چیدمان قاب ها تنها سه کلمه کافی است : صاف ، مرتب ، تمیز .
به طور معمول این اولین انتخاب افراد برای نصب قاب هایشان روی دیوار می باشد . این سبک نیاز به قاب های متقارن و هم اندازه دارد . فضاهای مناسب برای استفاده از این سبک به طور معمول محل های کار و مکان های رسمی می باشد .

خرید قاب عکس میکس تایل از اینبوک

سبک چیدمان نامتقارن

همانطور که از نام این سبک پیداست نیازی به رعایت هیچگونه نظم و ترتیبی در هنگام چیدمان نمی باشد . این نوع چیدمان مناسب فضاهای راحت و شخصی می باشد و حس صمیمیت را به افراد القا می کند . تنها چیزی که برای سبک نامتقارن نیاز دارید ، کمی خلاقیت است . همچنین تست با الگوی کاغذی را فرموش نکنید . زیبایی این سبک چیدمان در صورت یک اندازه نبودن قاب ها چشمگیرتر می شود . 

سبک چیدمان 3تایی

یکی از محبوب ترین سبک چیدمان ها به خصوص برای نصب تصاویر عروسی ، چیدمان 3تایی است . در این نوع چیدمان به طور معمول قاب های عمودی را به صورت افقی با فاصله ی یکسان و در یک راستا در منار یکدیگر نصب میکنند . به طور معمول این نوع چیدمان در بالای تخت خواب یا کاناپه مورد استفاده قرار می گیرد .

خرید قاب عکس میکس تایل از اینبوک

سبک چیدمان آینه ای

همانطور که از اسم این سبک پیداست چیدمان آن همانند آینه می باشد . برای درک بهتر نقاشی های کودکی را در خاطرتان بیاورید که یک کاغذ را از وسط تا می کردیم و هرچه در سمت مقابل بود را به سمت دیگری منتقل می کردیم . برای چیدمان سبک آینه ای یک خط فرضی افقی یا عمودی را روی دیوار در نظر بگیرید و حالا قاب هایتان را در دو سمت خط همانند آینه نصب کنید .

سبک چیدمان تاج

یکی از ایده های منحصر بفردی که کمتر کسی با آن آشنایی دارد چیدمان به شکل تاج است . بدین صورت که نیاز به یک تابلوی بزرگ و تعدادی قاب کوچکتر داریم . مرحله ی اول این است که قاب بزرگ را نصب کنیمو در مرحله ی بعد قاب های کوچکتر را بالای قاب بزرگ به صورت منظم نصب کنیم . نتیجه ی نهایی همانند یک تاج به نظر خواهد رسید .

سبک چیدمان جعبه ای

چیدمان جعبه ای نیز مانند بسیاری از سبک های  دیگر نیاز به داشتن قاب های یک اندازه ندارد و دست فرد را برای چیدمان باز می گذارد. تنها نیاز است که مربع یا مستطیل فرضی روی دیوار در نظر بگیرید یا با استفاده از الگوی کاغذی روی دیوار امتحان کنید .
سپس قاب هایتان را با کمی خلاقیت در جاهای گوناگوم این قاب خیالی نصب کنید .

سبک چیدمان روی شلف

برای داشتن یک حس گرم و صمیمی در محل کار یا منزل خود می توانید از سبک چسدمان شلف استفاده کنید . مزیت این ایده نیاز نداشتن به استفاده از میخ یا الگوی کاغذی می باشد . تنها لازم است یک شلف در اندازه ای که نیاز است و هر جنسی که مورد پسندتان است تهیه و روی دیوار نصب کنید .
در این مدل می توانید برای جلوه ی بیشتر بخشیدن به تصاویرتان از اکسسوری های مختلف نیز استفاده کنید .

سبک چیدمان هم راستا از بالا

شایدهرگز اسم این چیدمان به گوشتان نخورده باشد . دلیل آن هم رایج نبودن این سبک از چیدمان می باشد .این سبک به طور معمول مناسب اشخاصی است که به دنبال یک فضای هنری و متفاوت هستند ، می باشد .جهت اجرای این سبک یک خط افقی روی دیوار مورد استفاده در نظر بگیرید . حالا باید ضلع بالایی تمام قاب هایتان را با فاصله ای معین در کنار هم نصب کنید .
در چیدمان هم راستا از بالا به دلیل یک اندازه نبودن قاب ها جلوه ی خاصی به چشم بیننده منتقل خواهد شد . 

خرید قاب عکس میکس تایل از اینبوک

فضاهای مناسب برای چیدمان

چیدمان در راهرو

یکی از فضاهای نصب و چیدمان قاب عکس های شما ، راهروها می باشند . تفاوتی ندارد قاب عکس هایتان یک اندازه باشند یا در سایز های متفاوت، بهتر است برای چیدمان آن ها در راهرو حالت افقی را امتحان کنید . زیرا فضاهای طولی دیوار های راهرو ، موقعیت های مناسبی برای ابن مدل نصب را فراهم می کنند .همچنین این مدل چیدمان برای راه پله ها نیز مناسب می باشد . اما باید در نظر داشته باشید که همزمان با بالا رفتن از پله ها می بایست ارتفاع نصب قاب هایتان را نیز بالا ببرید .

چیدمان قاب ها روی میز

یکی از راهکارها برای کسانی که نمیخواهند قاب هایشان را روی دیوار نصب کنند چیدن قاب ها روی میز خاطره است . این دکوراسیون یک فضای گرم و صمیمی برای اعضای خانواده به وحود می آورد . یک میز کوچک به فرم مربع یا گرد آماده کنید ، می توانید از یک رومیزی دلخواه نیز استفاده کنید . پس از آماده سازی می توانید قاب عکس های خود را به ترتیب یا براساس بزرگی و کوچکی بچینید .

خرید قاب عکس میکس تایل از اینبوک

چیدمان میکس تایل بر روی دیوار

برای چیدمان های غیر رسمی ، نامتقارن ، تاج و شلف و ….. بهتر است مکان هایی همانند اتاق کودک را انتخاب کنید . علی الخصوص چیدمان شلف بسیار مناسب این فضا می باشد . عکس ها به دلیل وزن کم خطری را برای کودک نخواهند داشت و همچنین دسترسی به آن ها برای کودک میسر نمی باشد.